Ebbas favvo outfit

Detta är Ebbas egen valda favorit set...hon skulle lugnt kunna sova i de om hon fick =) hon har valt de helt själv då vi var inne på stan sist. Å jag kan inte annat än säga att hon blev tok söt ju =) jag ville att vi skulle köpa den turkosa varianten men de tyckte inte Ebbis..å jag måste väl erkänner att hon hade rätt i att vi skulle ha den röda varianten. Vår lilla donna har börjat visat ett stort intresse för vad hon ska ha på sig och inte. Just nu är de bara klänningar och strumpbyxor som gäller..leggings kan gå men inte alltid. Färger är också väldigt viktigt...rött gillar hon starkt. Sen kommer nog lila på andra plats =) rosa likaså!!

Klänning Polarn o. pyret Pop ( finns i en turkos/orange variant också)
Strumpbyxor m. prickar Polarn o. pyret Pop (finns även i blått)

Så skynda att fynda innan dom är slut =)





Status här hemma i övrigt är rätt lugnt..peppar peppar!!! Inge feber åå inge spya..Ebba är dock väldigt förkyld/ tjock i halsen ännu men de ger förhoppningsvis med sig efter lite vila i veckan!!så håll tummarna för att vi är pigga och krya nu!!I övrigt jobbar jag nästan hela veckan och Danne har ledig vecka...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0