Lycklig

 
Känner mig bara så glad och lugn inombords just nu..liknade ett lyckorus =) man stannar sällan upp i livet och tar ett steg tillbaka för att reflektera över hur livet ser ut??? Jag har sedan i sommras gjort en positiv resa i mitt liv som förändrat så mycket och jag är verkligen stolt över mig själv...men min resa fortsätter.
 
Jag tycker att man ska fundera över vem man vill vara??
Vem man är idag??
Hur man vill bli behandlad av andra??
Hur man vill att andra ska se på en?
Vad vill jag med mitt liv??
 
Sen är de du själv som bestämmer hur din framtiden ska se ut och vad som är lycka och harmoni för just dig. Jag har i alla fall tagit kontroll över mitt liv och nu är jag den Hanna som jag vill vara och som jag vill att andra ska uppfatta mig. Jag är tacksam för allt fint jag har omkring mig och jag tycker att ödmjukhet, kärlek och värme är väldigt viktigt i livet. Ta vara på de ni har och gör något bra av framtiden =)
 
Nu ska jag sluta vara så djup och gå vidare med lite om vår vardag här hemma....men jag kände bara för att dela med mig av mina tankar och funderingar i livet!!
 
Så vad händer hemma hos Karlsen/Johansson?? Jo Danne har legat som en sjuk säl här hemma i veckan =) Jag har varit ett riktigt PMS-monster =) så Danne har haft en tuff vecka ;) Ebba har hosta och jag har också känt mig lite halv hängig..ont i öronen från och till och ont i kroppen.
 
Har jag varit ledig onsdag och torsdag och imorgon blir de jobb igen. I dag har jag och barnen haft pysseldag med pärlor och målning. Till helgen jobbar jag men vi ska ändå försöka ta vara på helgen med lite god mat och Mello så klart =)
 
 
Förra helgen hade vi besök av Malin, Christer och deras dotter Junie =) var jätte trevligt. Danne och jag hade mysfredag och beställde hämtmat och drack vin.
 
Junie bus
 
Tror inte ens att jag delat med mig av helgen jag och danne hade i S-svall?? de var fantastiskt skönt med kvalitets tid =) hade bara önskat att tiden inte gick så fort...hann inte med spa och en massa annat jag hade velat göra :/ men annars var allt super!! å tusen tack till mina föräldrar som tog hand om våra ögonstenar Ebba och Theo =)
 
 
Maten Invito
 
Sällskapet från Gävle
Min bästa
 
Jag tänkte att jag skulle dela med mig av lite från vår fina butik....de kommer så sjukt mycket vårfint =) härliga färger och mönster =) Titta in och hitta era egna favoriter =)
 
 
 
Lycka är att få umgås med dessa små älsklingar =)
 
Har funderat på att söka en distans kurs till hösten för att vidarutbilda mig lite inom mitt största intresse =) och distans är ju ett super bra alternativ så man kan arbeta samtidigt =) så de är min framtidsplaner...
 
Hoppas ni får en trevlig fredag!! Nästa gång ska jag blogga om mina absolut nya skönhets favoriter...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0