Lyckad helg

I helgen har vi haft några dagar ledigt tillsammans och vi har även haft besök av Dannes syster Madde från Hudiksvall. På torsdag kväll fick vi även kvälls besök av min kusin Per och hans tjej Hilda och de var mycket trevligt. Fredag kväll hade vi myskväll med carra och x-factor. På lördag hade jag och Madde tjejdag på stan och sen lagade vi gomiddag på kvällen..käkade ett ton godis så vi rullade fram =) sen såg vi på "så mycke bättre". Så helgen blev en riktigt myshelg med alldeles för mycke gosaker...men de behöver man ibland. Jag och Madde surrade jätte mycket i helgen om livet och vi är verkligen jätte lika som personer. Hade önskat att hon hade bott i samma stad..då tror jag att vi hade varit väldigt nära vänner.
 
Lördags kväll
 
Förra helgens fredagsmys
 
Förra veckan tränade vi rätt mycket och jag har verkligen bestämt mig för att bli av med dessa extra kilon. Sen mår jag så sjukt mycket bättre både fysiskt och psykiskt av träning. Har nu gjort om mitt träningskort så jag även kan träna på gymdelen inte bara på pass, och de tror jag kommer bli lättare att få ihop med vardagen, jobb och barnen. Men jag ska verkligen erkänna att man får tvinga sig till gymet varje dag ;)
 
Träna träna träna
 
I övrigt vet jag inte om jag har så mycket att berätta?? hm...kommer inte på vad som hänt den senaste tiden??
 
Förra helgens tjejkväll
 
Jag ska iaf jobba torsdag, fredag, lördag och söndag denna vecka och Danne har arbetsvecka hela veckan. Kom på idag att de bara är mindre än 2 veckor till advent =) hur mysigt är inte de?? jag verkligen älskar julen. Nåt år skulle jag verkligen vilja fira en stor jul här hemma hos oss. Vi får väl helt enkelt se hur de blir i år..de är ju några veckor kvar tills tomten kommer =) jag har ju inte heller så lång ledighet över jul eftersom jag bara är ledig julafton och juldagen. De jag ser fram i först är advent och julkalendern med barnen =)
 
Känns som man borde börja planera inför nyår också...är ju inte så länge dit heller =) Skulle vilja fira en familje nyår med ett glatt gäng, sällskapsspel och go mat!! I fjol hade vi en riktigt lyckad nyår som uppfyllde alla mina förväntningar =) 
 
Till helgen har jag eventuellt hört något rykte om att min brors familj kanske ska komma hit på lördag?? de vore himla skoj har inte träffat dom på 3,5 månad..helt sjukt länge sen.
 
Jag lovar att jag ska försöka lägga ut lite outfits bilder på barnen framöver med lite julklapps tips till era barn och barnbarn =)
 
 
Hoppas ni får en trevlig måndag kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0