Ny frissa

Igår besökte vi frisören men lilla T. De är ju dagisfoto på måndag och jag har tänkt länge att vi måste fixa till hans frisyr =) han har ju mer eller mindre haft en uppklippt page med hellugg =) rätt gulligt men kanske lite väl mycke tjejfrissa =) jag var rätt bestämd med att jag ändå ville ha en lång frisyr. Mikaela på Attityd gjorde ett jätte bra jobb och lyckdes få till de riktigt bra.
 
 
 
I övrigt här hemma så var förra helgen rätt intensiv med en som jobbade natt och den andre dag. Gick dock över förväntan och de var lätt värt de. Nu har en ledig helg framöver att se fram i mot =) De var väl iofs mest Danne som hade de värst eftersom de var han som fick leva på minimalt lite sömn.
 
I veckan har Danne ledig vecka och jag har jobbat mest varje dag. Idag var jag ledig och jag började dagen med super sovmorgon till 12. Sen mötte jag upp Carro i stan för att följa med henne på Barnens Hus och kolla in en barnvagn =) De blev en kanon fin Teutonia vagn. Sen gjorde jag några ärenden på stan och kom hem vid 18 igen...då hade Danne lagat fläskfilegryta m. ris mums =) kvällen har jag tillbringade i min nya one piece dress och många koppar te. Äntligen har jag unnat mig en sån jumpsuit =) kommer nog bo i den i vinter!!
 
Ihelgen har vi många planer...fredag kväll ska Carro och Patte komma på tacomys och X-factor =) kommer bli super trevligt!!! Lördag jobbar jag dag och söndag är jag ledig. Sen ska vi besöka Umeå för att uppvakta Alfred, och troligen träffa Marres familj en dag. Så de blir en späckad helg med roligt sällskap =)
 
ÅÅ..idag fick jag ett meddelande om att de går löss på dagis...fick panik..tror inte jag fixar löss!! Tänk om jag skulle få de i mitt tjocka rufs..hur ska jag nånsin lyckas bli av med såna otäcka kryp?? Bara att jag hört ordet löss så kliar de i hårbotten...usch. Hoppas hoppas vi klarar oss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0