Badrumsskåpets

Som ni alla vet har jag ett väldigt stort intresse för smink , hudvård och hår. Jag köper sällan kläder till mig själv utan lägger hellre pengar på hudvård och make-up och de är egen lyx för mig =) Så nu tänkte jag tipsa er om mina absoluta favorit produkter just nu i mitt badrumsskåp...

Bra ögonkräm för svullna puffiga ögon så kör jag just nu Beautè Pacifique Puffy Eyes gel först och sen då den dragit in i huden så använder jag Beautè Pacifique  Anti-Wrinkle Eye cream utanpå. Har testat många såna här produkter men dessa funkar bäst på mig. Går att köpa på hudapoteket.se eller eleven.se



Under min dagkräm kör jag ett super bra serum från Chanel Hydra Beauty Serum. Den är fantastisk på huden och framöver tänkte jag även testa dagkrämen i samma märke. Jag blev förälskad i denna produkt efter att fått en prov på den...rätt dyr men väldigt dryg och den räcker tok länge. Jag passade på att slå till då jag hade rabatt kupong på Kicks =) Finns hos Kicks att köpa



Fick för mig nu i våras att testa en mirakelprodukt jag läste om som slimmar upp huden efter graviditet eller om du vill gå ner i vikt. Som hjälper till så du får finare midja/mage. Jag har dock gått ner mina gravidkilon för länge sen, men jag ville slimma till huden runt midja/mage..så varför inte testa?? man skulle smörja 30dagar i sträck...åå jag kan lova att de funkade...jag gick ner i omkrets runt midja/mage och fick mera slimmad hud. Så med andra ord är detta en kanon produkt..är sugen på att köra en omgång till med den ;) Mama Mio "Get Waisten Body shaper" Finns att köpa på eleven.se =)



Min absoluta måste produkt för mitt hår är inpackningen från Macadamia deep repair masque..håret blir som nytt =) finns att köpa på beautyplanet för billig penning =)



Senare i veckan tänkte jag tipsa er om primer och lite smink produkter som är ett måste =)

 "Glöm inte att läsa mitt inlägg nedan från Stadsfesten/midsommar =) "



Kommentarer
kajsa

kul inlägg! bra tips :D

2012-06-29 @ 12:12:42
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0