Vilken kväll..



Ojoj vilken lyckad kväll de blev igår med tjejerna :) kände mig helt trött då jag kom hem från jobbet vid 19..så helst hade man bara velat krypa ner under en filt i soffan och äta massa godis och se idol. Men jag och tjejerna hade ju bokat in tjejkväll efter jobbet med hämtmat, vin och make up stores stora show "Showgirl" på parken. Så vi taggade upp här hemma med thaimat och 2 flaskor vin...sprayade till håret lite och öste på lite mera make up, och sen på med partyoutfiten :) Å jag kan lova att showen var grym..hur häftig som helst..har aldrig sett något liknande de var en riktig show!! vilka kläder och häftiga sminkningar och hår kreationer. Jag ångrar inte en sekund att vi gick :) runt 23 var den slut och då fick man möjlighet att mingla runt bland modellerna för att kolla in kläder,make och hår.

Så omkring 23.30 kände vi oss nöjda men blev sugen på att ta en sväng till Olles nere på stan...i vanliga fall går man ju aldrig ut på en fredag. Men eftersom de både hade varit hockey och sen showen så tänkte vi de kanske är lite folk iaf? När vi kom ner var de hur lång kö som helst..men vi kom in efter ca 30min. Vi hade hur trevligt som helst..bästa kvällen på länge :) en sån här spontankväll kan verkligen bli så mycket bättre än om man planerat in en utgång. De var tom. bättre än de brukar vara på lördag och tok mycke folk...så jag säger bara vilken kväll de blev :) tack till mina fina vänner :)

  

   

Idag känner jag mig rätt nöjd och har haft mysmorgon med mina små älsklingar ända till nu. Danne jobbar tyvärr hela helgen...men efter lilla T sovit klart ska jag och barnen besöka Barnens hus, titta in på djurmagasinet för kattens dag(massa raskatter i butiken idag) sen ska vi äta middag på Max. Och sist men inte minst storhandling på kvantum inför kvällens myskväll med min älskade familj :)

Hoppas ni får en trevlig lördag kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0