Utflykt...

Idag har vi varit i Ullådalen på utflykt familjen Johansson/Karlsen och familjen Wiklund/Johansson...vi har verkligen haft en fantastisk dag..vilket väder strålande sol, korv grillning och bob...plus 2 små tjejer som var på toppen humör :) Man kan känna ett sånt lugn då man sitter där ute och tittar sig omkring. Jag verkligen älskar de här..och de känns som om de var den här resan jag behövde..har varit så sjukt stressad den sista tiden och de sätter sina spår på ens välmående och framför allt magen!! Så lite lugn och ro och bara vara är verkligen den perfekta medicinen för mig just nu :)



Imorgon funderar vi på att hyra längskidor och en sån här pulka man drar efter sig för att ha barnen i...men vi väntar och ser hur vädret blir!!



Ebba har hittat en riktig favorit och de är Lotta :) hon vill gärna vara med henne hela tiden och jag förstår henne för Lotta har så himla gott barnasinne...hittar på så mycket skoj och lek med flickorna!! Önskar att jag hade hälften av hennes fantasi :)

Bilder från dagen:



     

   

   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0