Julens outfit

Idag är jag äntligen ledig.. ååå gissa om jag ska njuta av denna dag med mina små älsklingar :) vi har haft sovmorgon och sen har vi gått omkring i pyjamas hela morgonen..de kallar jag mysmorgon på högsta nivå!! Nu ska snart lille T sova och jag ska fixa i ordning mig. Jag funderar på om vi ska åka in på stan en sväng i em eller om vi ska försöka oss på att baka lussebullar. Vore ju inte fel med lite gott fikabröd inför helgens besök av Daniels mamma och Bill. Jag jobbar i morgon sen har jag ledig helg tillsammans med min familj och de är efterlängtat kan jag lova. De senaste veckorna har jag och Danne bara gått om varandra..är jag ledig så jobbar han och sen tvärtom. Sen får vi ju även besök ihelgen och de ska bli trevligt...så vi får väl se vad helgen har att bjuda på :)

Igår efter jobbet var jag förbi POP för att hämta mitt schema eftersom de bara är ca 2 veckor tills jag ska börja där. Jag  passade även på att handla barnens juloutfit..Ebbas dress var ju helt fantastisk!! hon såg ut som en liten docka och hon bara strålade :) De bästa med hela dressen är ju att den funkar lika bra att ha till sommaren.. så jag kommer använda den hela året. Theo han fick en lite tuffare variant...som han blev sockersöt i :) men jag är ändå lite osäker på överdel..vad tycker ni??
 Kolla in bilder:

Julens Outfit POP
Klänning POP
Strumpbyxor POP




Theos outfit..var dock lite svårt att få en bra bild på lilla T :)
Byxa röd/orange chinos POP
Body vit med krage POP
Hängslen marin POP





Ebba fick även en tunika som var super fin från POP såklart :)



Hoppas ni får en fin dag!!



Kommentarer
Lotta

Jättefina kläder & suuper gulliga ungar, precis som vanligt :D jag har redan köpte en doktorsväska till Ebba. Den är i plåt lixom. Men Theos julklapp är fortfarande olöst.. Så tips mottas gärna ;) Tilli skulle helt klart bli glad att få playdoo lera i lite olika färger. Hon skulle nog oxå bli glad för barbietillbehör. Typ en bil eller liknande. Hon har säkert 10-15 dockor redan så dom behöver hon inte fler av iaf. Hon har oxå pratat om playmobil, hon har indianer & cowboys som hon leker lite då & då med. Hon gillar nog det mesta i lek väg egentligen. Till Lola kan ni köpa kläder, hon har stl 62-68 nu.. Kanske lite mer åt 68. Hör av dig om du undrar över nått men som sagt skicka gärna nått tips ang Theos julklapp. Ha det bäst Hannis, hälsa familjen //



2011-12-01 @ 22:52:22
Hanna

Hej Lottis :) blir perfekt med doktorsväska till Ebba...ska fundera lite över Theos..han älskar som sagt allt som har med hushålls arbete att göra. Så jag har funderat mycket på matgrejer, städ och sen älskar han allt med bollar. Men jag ska fundera lite så återkommer jag med bättre förslag :) då ska jag kolla in Barnens Hus för att se vad jag kan hitta till Tillan..jag hade egentligen funderat på ett spel som är som kuber man drar med olika kroppsdelar..så man bygger en gubbe på höjden..såg riktigt skoj ut :) men hon kanske hellre vill ha en barbie bil/vagn/häst?? :) Lola får kläder från POP :) har redan sett ut nå fint :) ha de bra så hoppas jag vi ses nåt innan jul :) Kramar till er i massor :)

2011-12-04 @ 00:16:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0