Mina favorit produkter i hudvård

Här kommer lite tips på bra hudvårdprodukter som jag använder...

Steg 1 och 2 rengöring och ansiktskräm från märket REN. Den absolut bästa produkt jag använt och de bästa är att den även är ekologisk. Jag använder den som är för blandhy och håller finnar borta och minimerar uppkomsten av stora porer . den får 5/5 av mig!! Finnas att köpa här på www.eleven.se egentligen är de en slump att jag började med denna serie för jag fick med några prover då jag hade beställt lite smink från Eleven och sen dess är jag helt såld på REN. Ska framöver utöka min serie i detta märke så fler recensioner kommer.


Steg 3 Ögonkräm och jag använder Decleor Vitaroma. Den motverkar hudens första ålderstecken och stärker hudens försvar och håller den fast och spänstig. Djupverkande anti-age-ingredienser som ger ett effektivt skydd mot linjer och rynkor. Jag har testat många olika ögonkrämer men denna håller verkligen vad den lovar..den får 4/5 av mig. Finns att köpa hos hudvårds salongen eller på nätet.

Steg 4 är att använda en Primer och då använder jag Smashbox. Den använder jag under foundation flytande eller mineralsmink. Den jämnar då till rynkor, gropar eller små skavanker du möjligtvis kan ha i ansiktet och du får en fin och jämn yta. Jag har testat lite olika med denna är numera min favorit och får 4/5. Finnas att köpa på Kicks jag brukar köpa reseförpackningen för den räcker nog länge och brukar kosta ca 170kr den stora flaskan kostar runt 400kr.



Sen mitt sista tips om man nu på hösten börjar känna sig lite blek och glåmig är att köra en peeling sen använda en busbränna och då rekommender jag Lancome Flash Bronzer som finns för både kropp och ansikte. Blir en fin busfärg som inte ser fejk ut och inga ränder utan ser helt naturlig ut. Finns att köpa på kicks eller Åhlens. Betyg 5/5.



Hoppas ni tycker att de är roligt att jag utökat mitt innehåll i min blogg och inte bara skriver om hemmaliv och vardag. Som sagt detta är mitt stora intresse och jag delar gärna med mig av vad jag tycker om olika produkter..så nästa gång blir de mycket om smink.

I övrigt här hemma så flyter vardagen på och Danne jobbar hela veckan. Jag och barnen försöker fylla dagarna med aktiviteter med bus i lekparken, bygga halsband, baka med lera mm. Sen tränar jag på kvällarna och de ger mig så mycket ny energi och jag känner mig så glad :) Till helgen ska vi nog besöka barnens dag med Mallan och Neo.

Ha en fin dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0