Helgen...

I lördags var vi ute på resande fot hela dagen...vi började dagen med en tur till Norrfälla till sommarstället!!för att kolla in momma å moffas nybyggda stuga...där höll morbro Daniel på att arbeta och dra el. Momma, moffa och morbro Viktor var också där...momma bjöd på bullar och kaka!!Sedan tog vi en prommis i de strålande vädret..

        

        

        

Vid 16 tiden besökte vi gammel mormor i Lugnvik.....och passade på att även där ta oss lite fika. Efter de tog vi en prommis till mormor och morfar, efter vägen gick vi förbi mammas morbro Tomas och fru Lena för att säga hej =) Sedan blev de pizza till middag, och efter de busade jag en massa me moffa...sen var de ju schlager som vanligt!!Vi kom inte hem förrän närmare halv 12 på natten...

        

     

Idag har vi haft städdag..sen gjorde mamma nachogratäng till midda.Vid halv 5 kom min kära faster Annika med familj  på besök =) Vi fikade lite paj...och mina kussar härjade runt i mitt rum och kollade in mina leksaker....om några månader kan kanske jag också vara med!!Hoppas vi kan ses mer framöver..blir allt för sällan.

     



Imorgon börjar pappa jobba igen..vi  får se vad jag och mamma hittar på!!Troligen blir de prommis & fika runt Höglands sjön  me bebbegruppen på onsdag. Eventuellt besök av momma på onsdag!!Kanske någon träff me familjen Lundin på Tisadag...och förhoppningsvis ska vi träffa Stina&Carla och Anneli&Vilma...nån dag!!

//EBBA



Kommentarer
Lotta

Grattis på din namnsdag Ebba! ( 6/3 )

Kram från Kusin Tilli med familj =)

2009-03-06 @ 11:11:30
URL: http://lilll8.blogg.se/
Stephanie

Grattis på din allra första namnsdag Ebba !

Jättekul att följa din blogg.



Hoppas vi ses snart igen !

2009-03-06 @ 16:57:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0