Veckan..



Denna vecka började rätt trist..pappa har jobbat och jag och mamma har inte haft så mycket för oss!! Imåndags var vi på UH och fikade med Vilma och Anneli sedan tog vi en tur på stan. Tisdag och onsdag hände de inget speciellt...i torsdags var jag och vaccinerade mig och passade även på att väga och mäta..min matchvikt är nu 7370g och 67cm lång. Varje dag denna vecka har mamma och jag tagit oss en lång prommis i de härliga vädret...vi har gått både till Själevad och Gullänget!! I går åkte vi hem till momma och moffa för att träffa min kära kusin Tillan och hennes föräldrar...var så länge sen vi sågs. Tillan hade blivit så stor...hon har lärt sig en hel del sen sist..vinki vink...klappi klapp...dansi dans...och att göra brygga =) så jag har lite att lära till nästa gång vi ses!! Vi åkte alla och hälsade på gammel momma vid 17, och hon bjöd oss alla på pizza/rullar och fika efteråt...mammas morbro Tomas tittade också förbi för att träffa oss!!
 
I dag ska familjen bara ta de lugnt och ha mysdag..ta en prommis, äta god mat och mysa i soffan. I morgon har vi inte något planerat än..

Var i alla fall jätte trevligt att träffa Kusin Tillan me familj...måste bli oftare..Tillan hinner ju bli så blyg för oss annars och säger bara mam mam..pap.. pap!! Tillan är verkligen en rolig prick me en helt underbar personlighet =)

Hoppas alla får en jätte bra helg//Kram Ebba me familj


        

           

        

        

 
Liten dansi dans film på Tillan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0