Fjällen!!



Veckan började med en resa till fjällen till farmor och farfar Bill. Bilresan upp blev en ren mardröm för mina kära föräldrar..jag skrek konstant i 35 mil, och resan upp tog nästan 7,5 timme...vi fick stanna vid nästan varje p-ficka!! Jag är inte så förtjust i bilåkande..så de lär dröja innan vi ger oss ut på några länge turer igen!! Väl framme blev de en trevlig vistelse...med mycket god mat..och massa bus med farmor och farfar Bill..och under tisdagen tog familjen en lång prommis på 1mil!! På onsdag eftermiddag var de dax för hemfärd igen...vi passade på att stanna till i Björna på hemvägen för att träffa Astor och hans nya familj. Han har verkligen kommit till himmelriket och världens underbaraste familj =)

Bilder från fjällen hos farmor..

        

        

     

     

I fredags åkte vi hem till momma och moffa för att hämta Bobban =) där bjöds de på tacos till middag, och en massa bus me moffa. Sedan passade vi på att hälsa på gammel mormor för en fika!! Igår hände de inte så mycket...mamma var på Barnens Hus en sväng..och pappa jobbade extra natt i helgen!! Här hemma tittade mamma och jag på melodifestivalen och kom fram till att de var ett skämt!!

Idag har mamma prövat på att laga farmors köttgryta...blev dock inte lika bra..men den gick ner i alla fall!!I övrigt har helgen varit väldigt lugn...mina dåliga sömnvanor har kommit smygande tillbaka...hoppas de vänder igen...

Jag har även testat lite smakis i helgen med potatis...var väl så där..film kommer =)

Kram//Ebba



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0