Påskhelgen

Påskhelgen har vi tillbringat i Lugnvik hos momma och moffa, och min kära kusin Tillan och henne familj har också varit där. Vi har mest tagit de lugnt, ätit god mat och ätit ton me godis, och varit ute och tagit några härliga prommisar.

I söndags blev vi bjuden på Näske av farfar,och farbro Pierre var också me. Mamma och pappa åt världens goaste oxfile...sen blev de tårta till efterrätt..mums!!Var jätte trevligt :)

Idag har pappa börjat jobba igen....och de har blivit många prommisar i de härliga vår vädret...en me pappsen imorse runt Höglandssjön, och sen gick jag och mamma och Bobba till Järved på eftermiddagen. Dagen avslutade jag me ett bad...

Veckan i övrigt har vi inte planerat än...momma kommer iaf på onsdag eftermidda, och i helgen ska jag och mamma kanske åka hem till momma å moffa igen för pappa jobbar natt...vi får se!!

Dopet närmar sig me storm steg....dom flesta har tackat ja så de kommer bli trevligt :)

Bilder från påskhelgen i Lugnvik...
           

           

     

Bilder från Näske me faffa :)
     

           

Busfilm me mig och Tillan...tur hon lärt sig använda benen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0