Helg..


söt liten tomte

I dag har de varit lucia som ni ser, och jag har den söta tomte klänningen på mig som jag fått av faster Annika. I natt har jag sovit som en liten prinsessa...så vi började dagen glada och pigga. Farfar och farbro Elias kom på besök  under dagen och fikade!! sedan åt mamma och pappa pommes och lövbiff till midda, och sen var de dax för pappa att åka och jobba igen...Kicki har varit här hela kvällen och de var trevligt...

         
Säng dax                         Farfar och jag

I fredas var de idol final..och våran favvo Kevin tog hem segern!!tråkigt att de var sista omgången...tur att kör slaget startar på annandagen...då är våra mys fredagar räddade!men de har vi inte berättat för pappa än de spar vi till juldagen.


Fredas mys i soffan

I morgon är mamma bjuden på julbord me jobbet, men hon tvekar om hon ska gå eftersom jag måste följa med...är ju rätt bra på att hålla låda om jag är på de humöret!! å pappa jobbar så vi får se...skulle vara trevligt oxå. nää nu är de dax för att sussa..//kram Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0