Vilma kom på besök...



Hej allihopa...ikväll har jag haft besök av Vilma med familj :) mycket trevligt..våra föräldrar har ätit tillsammans och tittat på hockeyn, och sedan såg vi slutet på stjärnor på is....jag och Vilma sov tills modo gjorde 5-4 då vakande vi i chock av ett hej dundrande liv!! I övrigt har de inte hänt så mycket i helgen...jag har som vanligt hållit låda här hemma på nätterna så mamma är helt knäckt!! Mamma har verkligen försökt hålla mig vaken på kvällen för att jag ska sova bättre på nätterna...men ni kan ju kolla in bilden så ser ni ju hur bra hon lyckats :) Tur att pappa sköter hushållet här hemma...


Vilma och mamma Anneli           Jag och Vilma


Titta så sliten mamma ser ut!! Nattskiften börjar sätta sina spår!!och här kan ni ju själva bedöma hur bra hon lyckades hålla mig vaken ikväll... :)

Jag har även prövat mitt babygym idag..fattar dock inte än så mycket av de...ska öva lite mer i veckan!! I morgon ska vi på stan och fika och träffa Vilma igen..börjar verkligen gilla henne :) så de ska bli roligt..kanske ska vi handla lite julklappar oxå..de börjar ju närma sig. Nu ska jag ta mig en tupplur innan nattskiftet mitt börjar så jag orkar!!


Testar gymet                        Laddar för nattskiftet

Puss och kram// Ebba



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0