Sovmorgon...



I natt har jag sovit som aldrig förr...somnade vid 21 igår kväll och vaknade klockan halv 5 kände mig lite sliten efter helgen!! men jag kan inte lova om de är något jag tänkt fortsätta med..har ju funkat rätt bra med 1,5timme per natt också...men mamma verkar inte gilla de!!! i dag såg mamma ut som en ny människa....höll nästan inte på känna igen henne..

Pappa började jobba ida igen...känns tråkigt och tomt här hemma..men de är ju bara 7 dagar sen är han ledig igen. Mamma och ja ska försöka hitta på en del i veckan...kanske ska jag träffa Vilma och hennes mamma Anneli på onsdag.

I dag har vi inte gjort så mycket...myst i soffan och sett en massa såpor...sen var vi ute med vagnen en sväng. kanske blir de lite bak sen....men de kanske är en dum idèe med tanke på mamma å pappas vikt uppgång!! Men efter jul säger dom att de ska bli andra bullar här hemma...

Tack å hej//Ebba


Kommentarer
Cattis

Va fin hon är eran Ebba och vilket fint namn. Hoppas vi får se er någon gång då vi är i Övik och hälsar på. Hälsa Daniel grattis också till gojäntan.

Kram Cattis, Rasmus och Sixten

2008-12-10 @ 21:48:08
URL: http://sixtensjolund.babyblogg.se/
Sandra och Tyra

Nu väntar vi på uppdatering på sidan så kul att läsa hur ni har det=) kram Sandra och Tyra

2008-12-13 @ 23:29:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0