Julmys......



I torsdags var hela familjen och hälsade på Vilmas familj!!där bjöds de på glögg och pepparkakor. Jag och Vilma satt och myste i soffan och tittade på "bonde söker fru" mycket trevlig kväll :)



Vilma å jag

I fredas var vi hemma hos faster Annikas familj!!Vi hade lilla julafton me mina kusiner Alex och Felicia!!Mamma och pappa käkade tacos där sedan hade Annika bakat världens godaste chokladkaka me grädde å glass!! Efter de bytte vi julklappar, jag fick jätte fina grejer..kolla in bilderna...


julklappar från faster Annikas familj

I lördags hade hela familjen mysdag....dagen började med att pappa var på lundbergs bageri och handlade go frukost!!Sedan blev de en sväng på stan för att inhandla de sista julklapparna och en fika!!till midda blev de Max sedan blev de godis i soffan och en film. I dag har vi bara tagi de lungt...en fika på stan me Anna-Karin och Fritte.
 Natti Natti/EBBABEBBA


Myspys i soffan me mamma






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0