Ebbas önskelista :)


Här kommer min lilla önskelista för den som är intresserad..

* Tripptrappstol STOKKE färg svart


* Bilstol "Britax Hi-way upp till 4 år" färg svart el. svart/grå


* Saccosäck som jag kan mysa i..

* Säng mobil gärna "Tummen"


* Lära gå vagn "MICKI" i pastell färger eller "BRIOS" svart el. limegrön..för mina framtida steg



* Bitleksaker/skallror finns i "Fischer price" köp 2 betala för 1 på Barnens Hus såklart :)

* Pyjamas stl 68 eller 74 Behövs alltid..behöver absolut inte vara dom på bilderna..lite tips bara.



* Kläder i alla former slt 68 eller 74 gärna coola jeans...Polarn har ett par jätte fräcka :) Jag använder mycke strumpbyxor med tunika,klänning eller kjol. Hel dressar uppskattas också..då slipper jag korsdrag. Ej tröja med huva!Ebba bebba  gillar även hello kitty, tummen och mee too kläder..lite tips...





* Lära-gå-stol "CHICCO UFO" eller "AKTA GRACO"

Akta graco gåstol

* Hoppgunga som man hänger upp i en dörrtröskel

Finns i olika märken

* Leksaker från "Fisher Price" "Brio" och "Micki" för min framtida lek och utveckling...

Dessa produkter är från Micki

* Litet vitt bord med 2 stolar från IKEA till mitt barnrum


* Bärsele "Baby Björn" gärna svart


* Tallrik, sked och pipmugg och haklapp me ärmar gärna "Baby björn" i rosa eller "Laban" eller "Tummen"  tills jag ska börja me smakisar :)

"Baby björn"


"Tummen"


"Laban"

* Nattlampa finns tex på Ikea

Ebbis önskelista är inte skriven i någon ordning....allt på listan önskar jag mig lika mycket :)
 
De flesta saker finns såklart att fynda på"Barnens Hus"

Hej hopp//EBBA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0